Hari-hari untuk Abah

Dah 2 mgu abah terlantar kat hospital selayang..
Pada mulanya aku btol2 sedey..
Tp, aku kne kuat la..
Aku kne jg adik2 yg lain..
Dh 2mgu aku skip clas..
xtau pe nk jd..
Thanks to SHEILA..
tanpa die, mmg aku extend sem la nmpknye..
Pe yg penting, mak, mak, mak, abah n adik2..
pastu br aku..
Adik aku yg 2nd, xbley tglkn buss die kat seremban 2..
yg no.3 n 4, kat kg meneruskan hari2 persekolahan tanpa mak..
xtau la cemane diorg kat sane..
pe yg diorg mkn..
aku harap diorg dpt berdikari sendiri..
adik yg no.5 pon dh 2 weeks x g skola..
nasib baik br 6thn..
Setelah 2 mgu ulang alik hospital n uruskan adik2, esok n hari khamis aku perlu ke Seremban..
Pejabat Kesihatan Negeri sbnrnye..
Ade bbrp perkara perlu ku uruskan..
Semuanya berkenaan dgn ABAH..
Aku harap, semuanya berjalan lancar..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Hari-hari untuk Abah"

Catat Ulasan