7:40am, 25 July 2009, Monday

Hari ni pepagi lg aku dh bgn..
Wat study case + asgmt legal..
Sambil2 tu on facebook, friendster n blogger..
Hari ni Nekde xde, so aku amek alih tugas utk membersihkan rumah..
jap g nk masak utk abah pulak..
Smlm aku mskkn die ikan tenggiri lada hitam..
die kate sedap..
hari ni die nk lg..
Cite pasal abah,
Skrg abah xlarat nk jln lg..
Dia guna wheelchair..
Sedih aku tgk..
nk g toilet pon aku mesti pegang tgn n pinggang die kuat2..
takut jatuh..

Hari tu perot abah keras sgt2..

Abah kate, pipit abah pon dh jd besar, air turun ke situ.. :(

Doctor dtg n tebuk perot utk keluarkan air tu..

Aku tau abah tanggung kesakitan yg amat sgt..

dulu, mase kat Hospital Kuala Pilah, doktor tebuk merata2 kat perot abah..

die bg bius ckit je..

abah menangis, beristighfar smbil ramas tgn aku..

Darah memancut2 keluar..

on dat time, aku rase nk pukul doktor2 tu, xmo bg die siksa abah aku..

Mak masuk, peluk aku smbil bawak aku keluar..

Aku mmg dh xberdaya lg time tu..

kalo boleh, aku nk sentiasa ada kat sisi abah, smp bile2.. :'(



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "7:40am, 25 July 2009, Monday"

Catat Ulasan