...Pampering ma Self Today...

waa..
sblm exam attraction management ari ni smpt pulak aku memanjakan diri kat Orkid Nail.. Rase cam mls plak nk potong kuku sendiri.. so, aku pon amek keputusan utk wat manicure & pedicure kat sini.. Cam biase, nurul yg akan melayan dan memenuhi permintaan aku.. Tp ari ni berlainan sket sbb sheila xde.. Slalu tu die la yg rajin temankn aku kat sini.. Sesampainye aku kat Orkid Nail, k'wan & nurul sdg sibuk melayan customer.. Aku mmg xpenah nk wat appoinment.. Main terjah je.. :) So, mmg nasib aku kurang baik la hr ni.. terpaksa menunggu.. Setelah beberapa detik berlalu, mate aku pon dh kuyu.. Module Attraction Management dlm pelukanku.. Mls plak nk wat final revision.. hmm.. aku mencapai mjlh L'OREAL.. Menarik plak.. Tetibe ade rase cam nk tukar kaler rmbt.. Tp, takot ade yg bising plak nti.. hmm.. akan ku pertimbangkan.. Turn aku utk dibelai dlm kol 12lbh.. aku risau xsmpt.. Paper aku kol 2.30.. k'wan menyuarakan pendptnye spya aku wat pedicure lain kali.. tp aku berkeras.. dh rimas ngan kaki aku ni.. harus dimanjakn.. aku mmg akn ke sini lbh krg 2mgu sekali.. Dh selesai, aku wat appointment dgn Jaz dr Orkid Spa utk wat eye lashes extension hr sabtu ni..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "...Pampering ma Self Today..."

Catat Ulasan